Tudnivalók: olajadalék

Csökkentse üzemanyag költségeit akár 10% -al MOTORPLUSZ olajadalék segítségével :

Rendelhető: Üzemanyag megtakarítás olajadalék segítségével

  • az üzemanyag-fogyasztást kb.8-10%-kal
    (üzemi mérések szerint a csökkenés 23,6%-ot is elért)
  • a motorolaj-fogyasztást 30-60%-al
  • a motorkopást kb. 50%-kal,
    vagyis a motor élettartamát mintegy kétszeresére növeli

 

 

Amit a MOTORPLUSZ adalékanyagokról tudni érdemes:

 

A MOTORPLUSZ egy új kenési elméletet használva, a motor belsejéből lebontja a káros lerakódásokat, és egy speciális védőfilm réteget alkot a felületén, mely így 10 szeres olajfilm vastagságnak felel meg.
Ezáltal csökkenti a fém-fém súrlódást, melynek köszönhetően a motor erősebbé válik,  felére csökken a kopás, és az élettartama is  megkétszereződik.
Mivel a motorban csökken a súrlódás, kisebb gázpedál lenyomással érhetjük el a kívánt sebességet.

Mivel kisebb gázadással kapunk megfelelő nyomatékot, ezáltal kevesebb benzint, Pb-gázt, vagy dízel üzemanyagot  használunk.

 

Tehát a MOTORPLUSZ hatása:

 

  • MOTORPLUSZ használata védőréteget képez  a motorban, így csökken a  motorban a  súrlódás!
  • Megkétszereződik a motor élettartam is, és a motorolaj kapacitása is kétszeres futásteljesítményre növekszik!
  • Kisebb gázadás, kevesebb üzemanyag fogyasztás! Energia és pénz megtakarítás!

 

 

MOTORPLUSZ adalékanyag csökkenti :

  • az üzemanyag-fogyasztást kb.8-10%-kal
    (üzemi mérések szerint a csökkenés 23,6%-ot is elért)
  • a motorolaj-fogyasztást 30-60%-al
  • a motorkopást kb. 50%-kal,
    vagyis a motor élettartamát mintegy kétszeresére növeli
  • a motorzajt (kb. 4 dB-lel),
  • a kipufogógázok káros anyagait
    (Co2, szénhidrogének, korom 30-50%-al)

 

 

MOTORPLUSZ adalékanyag megnöveli :

  • A motor élettartamát mintegy kétszeresére
  • A motor teljesítményét kb. 5%-kal.
    Így az autó erősebbé válik, “jobban húz”
  • Az olajcserék közötti ciklusidőt kb. kétszeresére
    Így ritkábban kell olajcserére és szakemberre költeni
  • Visszaállítja megközelítőleg az eredeti kompressziót.

 

További előnyök:

 

  • Az adalék az olajcsere alkalmával nem ürül ki a motorból
  • megakadályozza, hogy a motorolaj elszennyeződjön, így hosszabb idő után is aranysárga marad, kiküszöbölve ezzel még a koromszemcsék koptató hatását is.
  • hatékonyan javítja az elhasználódott dízelmotorok téli hidegindítását.

 

A MOTORPLUSZ a bekerülési árának a többszörösét takarítja meg Önnek!

 

 

Használati utasítás:

A MOTORPLUSZ használata pofon egyszerû. Alkalmazhatja olajcsere előtt, vagy olajcsere után.

Kérjük, tartsa be az utasításokat!

HA OLAJCSERE ELőTT ÁLL

  1. Töltse be a MOTORPLUSZ-B-D kb. 30%-át (5 kupaknyit)a hideg motorba az olajbetöltő nyíláson keresztül,

 

  1. Majd alapjáraton járassa a motort kb. 10 percen át (A, B).

 

  1. Kb. 100-200 km megtétele után (C) a szokásos módon cserélje le a fáradt olajat (D), és feltétlenül cserélje ki az olajszürőt is (E)!
  2. Olajcsere
  3. Töltse be a MOTORPLUSZ-B-D maradékát (kb. 70%) a hideg motorba, és alapjáraton járassa a motort kb. 10 percen keresztül (F, G)!
  4. Élvezze a gazdaságosabb és kellemesebb autózást.

 

HA MÁR CSERÉLT OLAJAT

  1. Az előzőekben leírtak szerint töltsön 5 kupaknyit a hideg motorba (A), majd 10 percig alapjáraton járassa a motort!
  2. 100-200 km megtétele után feltétlenül cserélje ki az olajszûrőt (D, E)!
    Erre azért van szükség, mert a MOTORPLUSZ-B-D felszabadítja a motorban lerakódott szennyeződéseket, és ez az új szürőt is eltömítheti.
  3. Ezután a maradék 70%-ot a fent leírtak szerint alkalmazzuk, majd alapjáraton járassuk a motort kb. 10 percen keresztül (F, G)! Alkalmazásával bármely motortípusnál 20 000 km-re kitolható az olajcsere ciklus, TGK-nál 30 000 km-re.
    (Ha már alkalmazott MOTORPLUSZ-B-D-kezelést, a megismételt beöntéskor az egész adagot egyszerre be lehet adni a motorba.)

Környezetszennyező anyagot (fémet, ként, foszfort, halogént) nem tartalmaz.

Kérjük, figyelmesen olvassa el a használati utasítást!

 dizelhez adalk

 

 

 

 

A MOTOR+ Nagy-Britannia, az USA és Magyarország számos kutatólaboratóriumában keltett igazi tudományos szenzációt.

A motorok kopásának közel 50%-át a hidegindításkor és a szélsőséges körülmények (túl hideg, túl meleg) közötti üzemeltetéskor fellépő kenéshiány okozza! Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy egy hidegindítás, 200 km futásteljesítmény kopásának felel meg. Minden autós érdeke az, hogy ennek kiküszöbölésével nagymértékben növelje jármûvének élettartamát, és gazdaságosabbá tegye annak használatát.

 

Új kenési elmélet alapján kidolgozott anyag, amely a fémfelületeken egy rendkívül jól tapadó 1,0 µm vastagságú réteget képez (ez 10 szerese az átlagos olajfilm vastagságnak), és így befedi még a 0,4 µm felületi érdességet is. Ezzel megakadályozza a súrlódó felületek közötti fém-fém érintkezést. A MOTOR+ alkalmazásávla hagyományos motorfelújítás nélkül javíthatóak az elhasznált motorok. Ezáltal helyreállítódhat az eredeti motorteljesítmény, ami mind fogyasztásban, mind pedig a károsanyagkibocsátásban javulást jelenthet. A MOTOR+ az új motorok esetében tökéletes bejáratást biztosít.

A MOTOR+ kifejlesztése során a kísérleti háttér 50 000 000 km-es üzemi, és 10 000 órás fékpadi mérés, valamint kopási vizsgálat volt.

benzineshez adalk

 

 

A vizsgálatok eredményei

Csökkenti az üzemanyag – fogyasztást kb. 10%-al (üzemi mérések szerint a csökkenés 23,6%-ot is elért).

Csökkenti a motorolaj – fogyasztást 30-60%-al.

Csökkenti a motorkopást kb. 50%-al.

Csökkenti a motorzajt (kb. 4 dB-vel).

Csökkenti a kipufogógázok káros anyagait (CO2,CH, korom 30-50%al)

Növeli a motor élettartamát mintegy kétszeresére.

Növeli a motor kompresszióját kb. 5%-al.

Megkétszerezhető az olajcserék közötti ciklusidő.

Visszaállítja a megközelítőleg az eredeti kompressziót.

 

 

 

A MOTORPLUSZB-D motorolaj-adalék hatása:

 

A MOTORPLUSZ B-D a szokásos poláris tulajdonságú olajadalékokkal szemben Bipoláris tulajdonságú és minden súrlódó felületen kb. 1 mikrométer vastag, folyton regeneráló bevonatot képez. Így teljesen lefedi a 0,4 mikrométer vastagságú felületi érdességeket, míg a szokásos adalék által képzett bevonat 0,1 mikrométer. A bevonat képződése 15 perces üzemeltetés alatt már érzékelhető és 1 óra alatt teljessé válik.

A MOTORPLUSZ B-D motorelixír 1 mikrométeres védőbevonata a felületeken megakadályozza a fém- fém érintkezést.

 

 

Kopáscsökkenés, élettartam növekedés

 

A motorkopás sebessége legegyszerûbben a fő szerkezeti elem, a vas kopásával jellemezhető. A vaskopás nagyságrendje 10-6 g/h, az alkalmazott radioizotópos vizsgálati módszerünk 10-7 g/h érzékenységgel mérte a vas mennyiségét az olajszûrőben és az olajmintában, fékpados és üzemi kísérletekben. A fékpadi mérések ~10 000 üzemórás motorkísérletre, az üzemi kísérletekben ~50 000 000 km-es futtatás ellenőrzésére terjednek ki Magyarországon, az USA-ban és Nagy-Britanniában. A vizsgáltok autóbuszokra, tehergépkocsikra, személygépkocsikra és dugattyús repülőgépekre terjedtek ki. Megállapításaink szerint a kopás felére csökkent a MOTORPLUSZ-B-D hatására.

Kopásváltozás a MOTORPLUSZ-B-D hatására a Borsod Volán Vállalatnál üzemelő jármûveknél:

kopastabla

 

A felére csökkent kopássebesség eredményeként a motorélettartam megkétszereződik.

 

 

 

Üzemanyag megtakarítás

 

A Budapesti Közlekedési Vállalatnál és a Borsod Volán Vállalatnál autóbuszokkal, illetve Nagy- Britanniában személygépkocsikkal végzett mérések, 10% fölötti üzemanyag-megtakarításról adtak számot. Tipikus mérési eredményeket mutat be a következő táblázat.

A BV 39-52 Ikarus 256 autóbusz üzemanyag-fogyasztásának változása a MOTORPLUSZ-B-D hatására

 

uzemanyagfogytabla(1)

 

 

A VR 80-83 IFA nyerges vontatóval ugyanott 8-9%-os üzemanyag megtakarítást mértek. A Budapesti Közlekedési Vállalatnál két db. Csuklós autóbusszal folytatott kísérletben a RÁBA D 2156 HM6U motor üzemanyag fogyasztása kb. 20%-al csökkent, amely 30 000 km-en keresztül megmaradt. Nagy-Britanniában Vauxhall Astra személygépkocsival 18%-os volt az üzemanyag megtakarítás. Megállapítható, hogy 10%-osnak vett üzemanyag megtakarítás reálisnak tekinthető.

 

 

 

Megrendelés

Bővebb információ, megrendelés:

Szamosi Róbert

info@azolcsoenergia.hu

Tel: 70/445-3701
 

Kompressziónövekedés

 

A kompressziónövekedést vizsgálták:

 

– RÁBA-MAN motorokon, Borsod Volán Vállalatnál

– A Budapesti Közlekedési Vállalatnál

– Az Autóklub Mûszaki Állomásán Budapesten

– A Budapesti Mûszaki Egyetem Jármûgépészeti Intézetében

A vizsgálatok szerint az adalékkal elérhető, vagy jól megközelíthető volt az eredeti kompresszió. A nagyobb kompresszió hiányú hengerekben a javulás nagyobb, s így a kompresszió egyenletessé válik. Ez gyakorlatilag egyfajta motorfelújítást jelent.

Példaként mutatjuk be a TZ 21-73 forgalmi rendszámú SKODA S 120 gépkocsimotor kompresszió- változását a MOTORPLUSZ-B-D kezelés hatására.

 

Autóbuszokon a Borsod Volán Vállalatnál mértek kompresszió változásokat. Tipikus mérési eredmények láthatóak a következő táblázatban.

RÁBA-MAN motor kompresszió-változása a MOTORPLUSZ-B-D kezelés hatására

kompressziotablazat

kompresszio GRAFIKON

 

 

 

A mérési adatokból megállapítható, hogy a MOTORPLUSZ-B-D-kezelés a motorban kompresszió növekedést eredményez.

 

 

 

A MOTORPLUSZ-B-D motorteljesítmény növelő hatása

 

A MOTORPLUSZ-B-D hatására bekövetkező súrlódás- és kopáscsökkenés nagyobb motorteljesítményt eredményez. A RICARDO Consulting Engineers Ltd. (UK) vizsgálta Ford motoron a teljesítmény változást MOTORPLUSZ-B-D nal, ESSO Superlube olajjal és bázisolajjal.

Az eredményeket a következő táblázat tartalmazza.

Ford motor teljesítménye különböző olajokkal fékpadon mérve:

teljesitmenytabla FORD KW

 

A mérési adatokból megállapítható, hogy a motorteljesítmény jelentősen javul a MOTORPLUSZ-B- D kezelés hatására. Megállapítható az is, hogy csupán bázisolajat és MOTORPLUSZ-B-D-t tartalmazó kenőanyaggal a legnagyobb a teljesítmény.

 

 

A kenőolaj felhasználás csökkenése

 

A kenőolaj felhasználás csökkenése két részből tevődik össze. Az egyik az, hogy a kenőolaj fogyasztás kb. 30%-al csökken a MOTORPLUSZ-B-D hatására, a másik része pedig abból adódik, hogy az olajcsere-ciklus megkétszerezhető. A 15 000 km-es olajcsere-ciklus alkalmazásával 30 000 km-re számított olajszükséglet 25 literes olajtöltetnél 50 liter, a 30 000 km-re számított olajfogyasztás 0,5 liter/1000 km-es átlaggal 15 liter, ez összesen 65 liter. A MOTORPLUSZ-B-D alkalmazásával az olajcsere ciklus 30 000 km-re emelhető, és az olajfogyasztás kb. 30%-al csökken. Ez esetben a szükséges olaj mennyisége 25 liter olajtöltet plusz 15 liter olajfogyasztás helyett 10 liter, ez összesen5 liter olajfogyasztását jelenti 30 000km-es futtatás alatt. A megtakarított olaj mennyisége tehát 30 liter. A személygépkocsiknál is hasonló eredmények jelentkeztek, s a 10 000 km-es olajcsere ciklus 20 000 km-re emelhető.

 

A káros emisszió csökkenése

 

A káros emisszió csökkenését a Borsod Volán Vállalatnál, a Budapesti Közlekedési Vállalatnál, az Autóklub Mûszaki állomásán, a Liverpooli Mûegyetemen mérték. Egybehangzó megállapítás szerint a káros emisszió csökkenése a MOTORPLUSZŽ-B-D hatására legalább 30%. A Budapesti Közlekedési Vállalatnál pl. a koromtartalom csökkenése a 60%-ot is elérte. A káros emisszió ilyen mértékû csökkentése a zöldkártya megszerzését is nagymértékben segíti.

 

Zajcsökkenés

 

A motorok MOTORPLUSZ-B-D-os kezelése által létrehozott 1 mikrométer vastagságú a súrlódó felületeken megakadályozza a fém-fém érintkezését és így csökkenti az ebből eredő zajt. A Liverpooli Mûegyetemen végzett mérések szerint az elért zajcsökkenés 4dB.

 

 

Megrendelés

Bővebb információ, megrendelés:

Szamosi Róbert

info@azolcsoenergia.hu

Tel: 70/445-3701

 

Referencia, azoktól akik már használják:

 

 

A legújabb autómba is megrendeltem a Motorplusz olajadalékot! Nagyon régi és megelégedett használója vagyok a terméknek! Az első használat még a termék régi nevén a Tribolin néven forgalmazott adalékhoz fűződik. A 90-es évek elején még az Autómotor havilap foglalkozott a Londoni Autószalon szenzációjával, a CocaColával járó motorral! Ez a találmány volt a Tribolin azaz  mára Motor + amely magyar feltaláló terméke volt. 1993-ban egy Ikarus autóbusz Rába motorjába öntöttem be az első adagot. A motorban 550 ezer kilométer volt, teljesen reménytelen kompresszió viszonyokkal. Egy szerviz vezető barátom tanácsára kezeltük Tribolinnal a teljesen elkopott motort! A kezelés hatására a teljesen fémtisztára kipucolt motor kompressziója a maximumra nőtt. a surlódás lecsökkenése miatt az alapjáratot vissza kellett venni, teljesitménye a motornak új állapotára emlékeztetett. Sokkal csendesebb lett, a fogyasztása kb: 18 %-kal csökkent! A legnagyobb meglepetés a műszaki vizsgán és a zöldkártya méréseken ért minket! A mérőhelyen egyszerűen nem hitték el többszöri mérés után se, hogy ebben a Ikarus buszban Rába motor van! Ezek után a motorolaj ciklusát megdupláztuk, ráadásul olcsó sima olajat használtunk! A motor még ment 250 ezer kilóméter nálam, majd eladás után tudomásom szerint még ugyanennyit! A kiváló tapasztalatom miatt, ezután az összes autómba használtam a motoradalékot, amit most a legújabb autómba is beleöntök. Az adalékot nem csak motorba, hanem sebességváltóba, difibe is alkalmaztam. Az adalékot rengeteg barátomnak ajánlottam. Mindegyik azt jelezte vissza, hogy ez egy csodaszer rendkivül kedvező / alacsony / áron. Ajánlom még nagy terhelésnek kitett munkagépek motorjába, csodákat tesz. Végül a nagy tapasztalatomra hivatkozva mindenkinek ajánlom a Motorplusz adalék használatát saját érdekében! Tisztelettel.

Vadnai István  Budapest

Telefon :0620 943 8232

 

 

Tisztelt Cím!

A január végén rendelt anyagot megkaptam,és szeretném közölni hogy a kezelés minden tekintetben megfelelt az elvárásoknak.
Érezhetően csendesebb, simább lett mindkét autó járása.
Szinte teljesen megszűnt a füstölés, ami ha figyelembe vesszük hogy egy közel háromszázezer kilométert futott 2000-es V6-os autó az egyik, akkor azt hiszem nincs mit részleteznem.

Kirr János 2209 Péteri Zöldfa utca 27.

Tisztelettel : Kirr János

 

 

Két autómban is használtam egy WV 1.8 benzinesben és egy opelben is ,mindkettő sokkal csendesebb járású lett szinte susog és érezhetően jobban húz. Az 1.8 benzines autómmal 1 literes üzemanyag megtakarítást értem el ,amivel többet tudok autózni ,másrészről az előírás szerinti alap olajat cseréltem agyon adalékolt helyett ,itt is jelentőset megtakarítottam ,Mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom .

Géber István .

Telefeon :0620 489 9507

 

A terméket kétketdve fogadtam mert nem hiszek a csodaszerekben meg efélékben ,de engem ez a termék nagyon meggyőzött.Egy Ford Orionban használtam amit eladtam ,csendesebb lett ,sokkal kevesebbet fogyasztott a kompressziója teljesen megnőtt.Előtte viszont gyenge volt mert megmérettem ,a kezelésre mintha felújítottam volna a motorját.Már új autómban is beletettem ,mimdenkinek bátran ajánlom mert használatával a sokszorosát spórolhatják meg .

Üdvözlettel :Knyazoviczki László

Gyömrő Pázmány u.17/a

 

 

 

Amit tapasztaltam hogy a motorhang jobb lett sokkal csendesebb járású ,úgy néz ki a fogyasztásom is egész jó ,többekközött ezért is használom folyamatosan .Próbálja ki Ön is .

Szentes László  Budapest    Telefon :0620 240 70 59

 

Tisztelt Cím

Közelmúltban vásároltam a fiamnak munkába járásra egy városi kisautót ( Ford Fiesta Fun Sport) igencsak kedvező áron. Szervizkönyve nem lévén a szakszervizben történő állapotfelmérés során fény derült, hogy az ötszámjegyű analóg kilóméterszámláló minimum 1-szer körbefordult, a mutatott 65ezer helyett feltételezhetően 165ezer van az autóban, a motor erősen füstölt és radikálisan fogyassza az olajt (100km-ként 1 decit). Motordiagnosztika során az egyik henger nem megfelelően működött, alig volt benne kompresszió. Miután a szelepeket és a vezérlést felújították , és olajcserénél vastagabb olajat használtunk az olajfogyasztás csökkent, de még mindig érzékelhető volt. Ekkor gondolkoztunk valami adalékanyagon. Interneten kutakodtunk és ekkor jött a képbe a MOTORPLUSSZ. A leírtak szerint jártunk el és most közel 500kilóméter megtétele után az olajfogyasztás teljes megszűnését tapasztaljuk.

 

Üdvözlettel: Nagy Győző, Velence

 

Suzuki SX4 1.5 benzinesbe használom .
Amit tapasztaltam az autó sokkal csendesebb lett ,érezhetően jobban húz ,alig kell neki a gázt nyomni mégis könnyedén megy .Váltásoknál régebben volt egy kis torpanása (turbólyuk szerű) az is hál isten megszűnt  .Az autómban 225.000 km -van ezzel a termékkel úgy érzem  nagymértékben meg tudom óvni.
A szervizben azt mondták a motorbelső teljesen fém tiszta volt .
Ami még érdekes az olaj 7-8.000 km után is aranysárga volt .
Most rendeltem a következőt ,érdemes kipróbálni .
Üdvözlettel Sáringer Gergely
Tataháza Telefon : 0670 518 3079

 

 

Üzemanyag megtakarítás Petrolmag segítségével

Bővebb információ a CNG technológiáról 

Bővebb információ a fagáz technológiáról

Bővebb információ a elektromos meghajtásról

Comments are closed.